Det er ikke længere kun kommunikationsafdelingen, der laver fortællingen om din virksomhed. Det er i den grad også medarbejderne. Men hvor parat er din virksomhed til at sætte kommunikationen fri og give ordet til medarbejderne? I denne 2. udgave af bogen får du nye erfaringer, perspektiver, teorier og nye cases og du bliver i stand til at lægge en strategi for employee advocacy i din organisation
Siden første udgave af denne bog udkom i 2017, har employee advocacy vist sig at være et stærkt middel til at nå kunder, nye medarbejdere og samarbejdspartnere i et fragmenteret medielandskab, hvor teknologi og nye medier opstår og udvikler sig hastigt.
Disciplinen har bevæget sig fra sin første version, der så medarbejdere som distributionskanaler, til nu at se medarbejdere som værdifulde samarbejdspartnere.
Bogen ser derfor på, hvordan både virksomhed og medarbejdere kan styrke deres digitale brand – hver for sig og sammen – via fælles værdier og dermed skabe fælles fortællinger og budskaber om emner, som både virksomhed, medarbejdere og kunder brænder for.
I dag er situationen på sociale medier, at det er den personlige historie og samtale, der fænger. Denne nye udgave af bogen behandler derfor det, der kan kaldes employee advocacy 2.0.
– Bogen er skrevet i samarbejde med Helene Egholm og Thea Jepsen.
Er du nysgerrig efter mere? Få et sneak peek af bogens forord her.
Bogsnak er en to-personers bogklub, hvor Katrine Thielke og Henriette Rald diskuterer en fagbog, de har læst.
De perspektiverer bogen i forhold til deres daglige arbejde som kommunikationsrådgivere – og fremhæver de modeller og dele af indholdet, som de synes er specielt nyttigt og interessant.
Jeg kan varmt anbefale, at du følger dem, hvis du interesserer dig for kommunikation.
Du er altid velkommen til at kontakte mig, hvis du har spørgsmål, ønsker et samarbejde eller hvis du vil høre mere om, hvordan jeg kan hjælpe dig og din virksomhed.
[email protected] / E-mail
28 57 54 66 / Telefon
Rikke Damgaard ApS
Skolevænget 2B
2670 Greve
CVR-nr: 36 49 03 65